wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Recenzje

Recenzje

Afghan Kush Feminizowane

Afghan Kush Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Pytanie, w jaki miesiąc posadzić najlepiej outdoor?

Autor recenzji: Krystian
Data napisania recenzji: 23-06-2020

+ Speed Auto Feminizowane

+ Speed Auto Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Polecam, najszybszy automat jaki widziałem. Sklep spoko, paczki dobrze przygotowane

Autor recenzji: Michał
Data napisania recenzji: 10-03-2020

BubbleGum Auto Feminizowane

BubbleGum Auto Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Uwielbiam tą bubblegum! Dyskretna paczka + ekstra gratisy! Zawsze wracam!

Autor recenzji: Paweł
Data napisania recenzji: 20-02-2020

Banana Punch Auto Feminizowane

Banana Punch Auto Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Polecam sklep i odmianę. Wszystko szybko sprawnie, dużo ciekawych gadżetów:)

Autor recenzji: Patryk
Data napisania recenzji: 22-12-2019

+ Speed Auto Feminizowane

+ Speed Auto Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Prze kosior bardzo szybki automat a zarazem dość mocny

Autor recenzji: Luki luki
Data napisania recenzji: 22-12-2019

Cream Mandarine Auto Feminizowane

Cream Mandarine Auto Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Serdecznie polecam sklep i obsługę na najwyższym poziomie, szybko i fajnie dziękuję będę polecał i sam korzystał.

Autor recenzji: MFL
Data napisania recenzji: 20-12-2019

Blue Kush Auto Feminizowane

Blue Kush Auto Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Siema, jakiego plonu można sie spodziewać indoor?

Autor recenzji: kuba67
Data napisania recenzji: 07-11-2019

AK-47 Auto Feminizowane

AK-47 Auto Feminizowane

Ocena produktu 4/5

Odmiana fajna szybka ale wynik 9/10 w sumie nie jest zły:)

Autor recenzji: Kuba
Data napisania recenzji: 31-10-2019

LSD Feminizowane

LSD Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Bardzo przyjemna odmiana i oczywiście sklep pierwsza klasa :)

Autor recenzji: Tom
Data napisania recenzji: 31-10-2019

Amnesia Haze Feminizowane

Amnesia Haze Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Jeśli chodzi o amnesia haze to tylko pełno sezonowe, automat w tej odmianie to zupełnie coś innego

Autor recenzji: lokals
Data napisania recenzji: 29-10-2019

Afghan Kush Auto Feminizowane

Afghan Kush Auto Feminizowane

Ocena produktu 5/5

W naszym kraju oczywiście sadzić nie można ale polecam tą odmianę indoor ;P

Autor recenzji: Ksak
Data napisania recenzji: 29-10-2019

Blue Kush Auto Feminizowane

Blue Kush Auto Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Tanie i pewne nasiona, sama odmiana dobrze mi znana z pobytu w Hiszpanii ;)

Autor recenzji: pedro
Data napisania recenzji: 29-10-2019

Orange Bud Feminizowane

Orange Bud Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Jakiej wysokości indoor mogę sie spodziewać?

Autor recenzji: Orange111
Data napisania recenzji: 16-10-2019

Orange Bud Feminizowane

Orange Bud Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Będzie 500g z 6 sztuk czy nie ma na co liczyć?

Autor recenzji: vomax
Data napisania recenzji: 16-10-2019

Lemon Skunk Auto Feminizowane

Lemon Skunk Auto Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Jakieś rady dotyczące specjalnego traktowania indoor? Temp? Światło?

Autor recenzji: ben choi
Data napisania recenzji: 16-10-2019

Afghan Kush Feminizowane

Afghan Kush Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Ktoś próbował outdoor w tym roku? Jaki plon?

Autor recenzji: Fango
Data napisania recenzji: 16-10-2019

White Widow Auto Feminizowane

White Widow Auto Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Klasyk jakich mało, kto nie próbował ten nie wiec OCB, bialutkie topy, bardzo włochate, aż szkoda dodawać tytoniu

Autor recenzji: Morfin
Data napisania recenzji: 03-10-2019

Afghan Kush Auto Feminizowane

Afghan Kush Auto Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Zapach jak pierwsze dobre palenie z lat "90, najlepsza odmiana konopi

Autor recenzji: Peter Shmit
Data napisania recenzji: 03-10-2019

Purple Kush Auto Feminizowane

Purple Kush Auto Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Dużo topów, mało liści, bardzo intensywne kolory, zapach aż do przesady, ocena: 10/10

Autor recenzji: czarek
Data napisania recenzji: 03-10-2019

AK-47 Auto Feminizowane

AK-47 Auto Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Rzuciłem kilka sztuk w szklarni w miejsce gdzie nic nie było sadzone, wyrosły 3 całkiem ładne krzaki, zero mojej ingerencji tylko małe podlewanie 2 razy w tyg, ok 30-40g z krzaka po ok 8tyg, ogólnie mega…

Autor recenzji: ganja
Data napisania recenzji: 03-10-2019

Dark Devil Auto Feminizowane

Dark Devil Auto Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Wyszła bardzo fajnie, choć z jedną popełniłem błąd, ale jest ok

Autor recenzji: Ołdżi
Data napisania recenzji: 29-09-2019

Durban Poison Feminizowane

Durban Poison Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Plusy to to dużo suszu, piękny zapach, szybkie suszenie, naprawdę dobrze wyglądający materiał, minusy to mało THC ale nie każdy potrzebuje , daje 8/10

Autor recenzji: Hemp
Data napisania recenzji: 26-09-2019

Big Bud Feminizowane

Big Bud Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Big bud jak big bud, mocny, duży, idealny

Autor recenzji: Vii
Data napisania recenzji: 20-09-2019

Master Kush Feminizowane

Master Kush Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Oj masterek, naprawdę dobry ;)) Wszystko ok, odmiana solidna

Autor recenzji: SzSz
Data napisania recenzji: 20-09-2019

Durban Poison Feminizowane

Durban Poison Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Dodaje fajnej energii i daje fajne uczucie, fajnie na spróbowanie ale dla mnie lekko za słabe

Autor recenzji: ???
Data napisania recenzji: 20-09-2019

Amnesia Lemon Feminizowane

Amnesia Lemon Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Ładnie się prezentuje w klaserze, polecam :)))

Autor recenzji: Olaf
Data napisania recenzji: 20-09-2019

White Russian Feminizowane

White Russian Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Polecam wszystkim do spróbowania, automat wyszedł fajnie ale to wyszło dwa razy lepiej

Autor recenzji: Gamoń
Data napisania recenzji: 19-09-2019

BubbleGum Auto Feminizowane

BubbleGum Auto Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Bubblegumik jak zawsze świetny, pestki ze sklepu sprawdzone i pewne, 14/14 pięknie ;)

Autor recenzji: Kolo
Data napisania recenzji: 19-09-2019

AK-47 Feminizowane

AK-47 Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Dostałem kilka nasion tego Ak47 w gratisie. Klasyczna odmiana, na pewno każdy konsumował w nieświadomce. Silna i zdrowa jak na nasze warunki. Plon nie duży, moc ok. Polecam

Autor recenzji: hades400
Data napisania recenzji: 19-09-2019

AK-47 Feminizowane

AK-47 Feminizowane

Ocena produktu 5/5

Idealna opcja na pierwszy ogród :) niskie rośliny, nieduży plon, dobra moc. Tylko nie podlewać za dużo nawozem.

Autor recenzji: Tomuś
Data napisania recenzji: 19-09-2019


Masz pytanie? Zadzwoń do nas: 792 201 003 
Copyright © 2018 Nasionamarihuany.sklep.pl. All Rights Reserved. Polski Kapitał.